Видове реклами

Платформата предлага 5 различни вида реклами, които можете да изберете по време на публикуването или повторното публикуване. Не е възможно да превключвате между различни типове реклами, докато е на живо. Наличните типове са:

  1. Продажба
  2. Аукцион
  3. Купуване
  4. Обмен
  5. Подарък

Как работят търговете?

За да участвате във всеки търг, първо трябва да регистрирате сметка. След като имате акаунт, посетете всеки търг и в страничната лента ще забележите търг.

По-долу можете да видите каква е минималната стойност, която трябва да поставите. След като аукционът приключи и ако сте го спечелили, ще получите потвърдително писмо.

Списъкът на всички търгове, в които сте участвали или сте участвали, е показан в профила Ви в Търгове.

Как да популяризираме подадената реклама?

За да популяризирате рекламите си, първо трябва да отидете до представените си реклами и от менюто за действие да изберете последната опция. Тя ще отвори модален списък с всички налични промоции на пазара, както и текущите ви активни промоции за конкретната реклама.

Списък на наличните промоции са:

  1. Повдигната реклама (това ще актуализира датата на създаване, докато изтича времето, което остава и може да се използва само веднъж на реклама)
  2. Маркиране на реклами (това ще направи рекламата Ви по-различна от другите в малката обява)
  3. Топ реклама (направете добавката си в първите XX позиции на малката обява, както и в позицията й за редовен списък)
  4. Спешна реклама (показване на спешна лента в рекламното поле)
  5. Начална реклама на картата (рекламата Ви трябва да се показва на целевата страница)

С изключение на Bump Up промоцията, всички те могат да разполагат с множество пакети.

След като изберете тип промоция и период, можете да преминете към екран за плащане. След изплащането на плащането промоцията ви ще бъде активна. Промоцията започва от момента на изплащането на плащането, а не от момента на заявката.

Защо има места в падащото меню и на картата?

От падащото меню избирате общото местоположение на рекламата си, докато я избирате на картата, която сте по-точни. Също така, ако търсенето на местоположение на пазара е настроено на геолокация, хората, които търсят по местоположение, ще открият рекламата Ви по-лесно. Търсенето на място на пазара също може да се зададе като списък с предварително дефинирани стойности, в който се използва стойността от падащото меню.

Какво представяте пакети, които предлагате?

В зависимост от настройките на пазара можете да:

  • Пакети (в пакетите времето за подаване на реклами е неограничено, докато броят на рекламите е окончателен)
  • Абонаменти (тук времето за изпращане е ограничено, докато броят на рекламите не е)

Броят на различните пакети и абонаменти е неограничен и всичко зависи от предпочитаните настройки на администратора

Как мога да се свържа с продавача?

За да изтеглите телефонния номер на продавача, отидете на страницата на профила му или на някой от неговите реклами и ще забележите блок с телефонен номер.

Ако искате да започнете разговор с продавача, първо създайте профил. След като създадете профила си, преминете към някоя от неговите реклами и ще забележите бутон за изпращане на съобщение. Списъкът на съобщенията ви е налице във вашия профил. Имате AJAX система за съобщения, където ще можете да продължите разговорите.

Как работи системата за преглед?

Има два вида мнения – купувач и продавач. Първата стъпка е да се регистрирате на нашия пазар. След това трябва да изпратите съобщение до продавача. След като продавачът отговори на вашето съобщение, ще можете да прегледате продавача и в същото време продавачът ще може да ви прегледа.

Когато потребителите посетят потребителския ви профил, те ще могат да виждат цялостния ви преглед, пълния списък на вашите отзиви и да ги филтрират по вид.

След като публикувате преглед, не може да се промени. Също така продавач и имате възможност да отговорите на преглед.

Какво представляват предпочитаните реклами?

Ако сте намерили реклама, която искате да посетите по-късно или се свържете с продавача по-късно и т.н., можете да я маркирате като Предпочитана и тя ще бъде запазена в списъка с любимите Ви реклами, до които можете да влезете от таблото за управление на потребителския ви профил.

Как да подадете сигнал за реклама?

Ако смятате, че рекламата нарушава някои правила, можете да я докладвате директно от рекламната страница, като кликнете върху бутона „Отчет“ и причината за подробности за писането. Рекламата ще остане активна, докато администраторът не го провери.